Monday, May 30, 2011

New!!

Huhu.. See my entry title? Ahha..
Thats is the thing that i wanna do in this semester.
All new.
New life.
New result.
New attitude.
Hahahaha.. 
My fren said..

"Emy, Ko nk masok sem baru kn? So,, bukak buku baru dengan harapan yg baru."

Tengs mak. Aq akn cube. Hehehe..
i must get a new life.
I will get rid you, you, and you OUT from my life.
Hahahaha..
Need to focus on my study now. Huhu..
Kalo dulu, aq slalu ingat ko.
Tpi skunk.. Aq kene buang ko jaoh2.
Sbab ko pon da buang aq. Lalalala..

Anyway.. Today start new sem.
Kuliah pertame ary nie, BEL311.
Hohoho.. iaitu ENGLISH FOR ACADEMIC PURPOSES
Mmg seronok lah. 1st kals, da ade assgment.
But.. Dy best kot. Kinda nice.
Hehehe..

Tomorrow..
SUG230
and BEL311 again. Hohoho..
So.. Brmula la idop aq sbagai pelajar part 3.

BUBYE SUG2C
N
HELLO SUG3C

Hehehehehe... 

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers